Nowe wydanie u-View 1.0 - dawny ViewPortMaster

Dawno nie aktualizowałem programu ViewPortMaster, w tym czasie poprawiałem napotkane błędy i dodałem kilka małych udogodnień. Zaktualizowałem stronę programu zmieniając jednocześnie jego nazwę na u-View z numerem wersji 1.0. Nazbierało mi się trochę różnych ciekawych programów, które również chciałbym udostępnić i dlatego postanowiłem zrobić porządek w ich nazewnictwie.

Program jest już całkiem dojrzały i osiągnął wystarczającą stabilność działania. Ponieważ moim podstawowym programem CAD stał się GstarCAD to dostosowałem program do działania w jego środowisku.

GstarCAD to jest dość obszerny temat i pewnie nie raz coś o nim napiszę. Zdumiewa mnie swoją szybkością działania, która na dodatek z wersji na wersję jest coraz większa. Nie wiem jak to wygląda obecnie w Autocad bo skończyłem na nim pracę na wersji 2015, ale z tego co pamiętam to raczej z wersji na wersję był coraz mniej responsywny. Dodatkowo GstarCAD ma w pełni działający edytor bloków, włącznie z blokami dynamicznymi, przez co pozostawia konkurencję w lidze niżej. Nie sprawdzałem czy u-View działa stabilnie w ZwCAD i BricsCAD, ale wydaje się, że powinien. W razie czego proszę o informację zwrotną.

Komentarze

  1. Witam, Posiadam ZWCAD 2019 i nie ma on opcji wczytywania plików w formacie .fas. Czy istnieje mozliwość skommilowania do go formatu .zelx albo .zel ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak ustawić skalę opisową rzutni poprzez VisualLisp

Jak zmienić centrum widoku rzutni w obszarze papieru