Powrót na blogger.com

Z braku czasu dawno nie zaglądałem na swojego bloga u-cad.eu i niczego nie zamieszczałem. Kiedy w końcu znalazłem czas, żeby zaktualizować ViewPortMaster, okazało się, że blog postawiony na WordPress został zhakowany. Wchodząc na bloga wirus automatycznie przenosił na jakąś scamową stronę. Włożyłem dużo pracy aby dostosować template WordPress i okazało się, że prawie całość pracy poszła na marne.

Stwierdziłem, że nie potrzeba mi tak skomplikowanej strony i wróciłem na Bloggera, którego nie trzeba pilnować przed wirusami. Zatem witam ponownie, za chwilę zaktualizuję program ViewPortMaster, który otrzymał nową nazwę u-View.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe wydanie u-View 1.0 - dawny ViewPortMaster

Jak ustawić skalę opisową rzutni poprzez VisualLisp

Jak zmienić centrum widoku rzutni w obszarze papieru